Friday, March 14, 2008

Egy kicsit a munka napja - 2008. 03. 03

Sajna elég unalmas napom volt, sokat dolgoztam, persze nem azért mert nyomás volt rajtam, csak azért mert most úgy éreztem :). Egy kicsit fáradt szemekkel, és fáradt testtel ébredtem a tegnapi parti után, mivel hazaérkezés után, még megirtam a blogot is. Meg persze még az ital is bennem volt, már elszoktam az alkoholtól, mivel Etiópiában szinte semmit nem ittam. Tegnap is két sört ittam meg, de ennyi elég is volt. Délután, munka után megnéztük a helyet, ahova szerintem majd járunk gyúrni, hogy egy kicsit edzésben legyünk. Megbeszéltük már azt is a többiekkel, akik a házban laknak, hogy elmegyünk reggelente, vagy este futni egyet. Több jelentkező is van, annak ellenére, hogy holnap reggel 7kor szeretnék kezdeni. Egy kicsit korai, de szerintem benevezek, mert amióta itt vagyok, alig mozgok és már kellene. A gép előtt ülve nem tudok erősiteni a munkahelyemen. Amúgy a gyúrótermet megemlitettük a főnökünknek is, és lehet hogy a pingpong terembe betesznek majd néhány dolgot, hogy munka után, vagy szünetekbe oda is lehessen menni. Szerintem nagyon jó lenne. Ahova viszont járni fogunk, néhányan azt mondták, hogy nagyon lepukkant hely, de nem volt igazuk. Elmentünk a Kanadai sráccal, és teljesen felszerelt volt, minden volt benne, ami kell, persze nem a mai felszerelések, azokon lehetett látni, hogy egy kicsivel régebbiek. De ha fizetsz, akkor lehet használni a szaunát is, viszont egyvalami van, amit hiányolok, mégpedig a zuhanyzót. Az sajna nincsen, úgyhogy ki kell birni hazáig, hogy lefürödhess utána. Persze ez nem nagy gond, mivel szerencsére nincsen nagyon messze a hely a lakástól sem. És lehet reggel is menni, még munka előtt, de szerintem azt nem fogjuk bevállalni. Aztán meg bűzölögni egész nap! Munka után elmentünk még egy étterembe, ahol indiai kaját ettünk, nagyon finom volt, és eléggé olcsó is, ahhoz képest, hogy mit kaptunk, és milyen volt a kiszolgálás.

Este amikor hazaértem, már késő volt, úgyhogy főztem egy mexikói kaját, amit még a francia lány tanitott meg nekem Etiópiában!!! :). Vicces fordulat, és méghozzá azért, mert ezt Indiában főzöm! Jaj, amikor hazaértem, nagyon büdös volt a nappaliban, pedig a lányok mondták, hogy már felmostak egyszer, mivel valószinű egy macska idepisilt! Még most se jobb a helyzet, de kiraktunk néhány füstölőt, hogy segitsen a helyzeten, és elnyomja a bűzt! Eddig működik, de szerintem reggel megint ugyanaz lesz! Még szerencse, hogy a mi ajtónk mindig zárva van, ide nem tud bejönni a cicus! Ez amúgy azért is van, mert az egyik lány eteti néha, és mivel a konyhában sokszor marad ételmaradék, és van egy betört ablak, ahol mindig be tud jönni. Kis átjáróház!

Most megyek fürödni, remélem holnap többet tudok majd irni!

No comments: