Wednesday, July 30, 2008

Postázás, látogatás a munkahelyre, buli a Panchkula házban - 2008-07-28

Reggel buli után elkezdtem összepakolni, vagyis csak szétpakolni a szobámban, az ágyamat még megközelíteni is nehezen lehet. Benne aludni meg egyszerűen lehetetlen! Csoportokba raktam a cuccokat, mit akarok magammal vinni, mi az amit lehet, és mi az amit biztosan itt hagyok. De ezek még csak a ruhák, emellett vannak még a kisebb-nagyobb apróságok, amiket mindenképpen hazaviszek, és persze a könyvek, amiket itt vettem.

A könyveket később elvittem a főpostára, hogy inkább postai úton érkezzenek haza, minthogy nekem kelljen túlsúlyért 10-20 eurót fizetni kilónként! Indiából van egy speciális könyvküldési csomag, ami nagyon olcsó. Ha egy kilót küldesz, akkor az 60 rúpia, kevesebb mint 250 forint, ha viszont egy csomagban 5kiló van, az csak 172 rúpia, tehát kevesebb mint 750 forint!!!! Hihetetlen, és még emlékszem, hogy anyukám egy könyvet 4000forintért küldött utánam Etiópiába. Szerintem ez a 750forintos ár nem is fedezi a hajóutat, de szinte biztos vagyok benne, hogy a benzint se amivel otthon kiszállítják házhoz :). Ja, eddig 4kilót küldtem el, és még van legalább ugyanennyi otthon. Itt a könyvek iszonyatosan olcsók, és nagyon jók, azért is vettem ennyit!

Ezután bementem a munkahelyemre, ahol sokan nagy csodálkozással fogadtak, néhányan már azt hitték, hogy elmentem, persze akiket jobban ismerek, ők rögtön az utamról kérdeztek. Furcsa, de mindenki csodálattal hallgatta, hogy mennyi helyen voltam, és hogy majdnem egész Indiát láttam. A főnököm azt mondta, hogy szerinte senki nincsen a cégnél olyan, aki többet látott volna Indiából mint én! :) Jagdeeppel, a főnökömmel és Stannel megettünk egy samosat, és egy tea mellett megbeszéltük, hogy mik is történtek az elmúlt hónapban, újdonságok, fejlődés, stb.

Az estét a Panchkulai AIESEC házban töltöttük, ahol főztünk. Én csináltam egy zöldséges szószt, Stan rizst, Alejandro pedig mexikói babot. Minden nagyon finomra sikerült, mindenki mind a 10 ujját megnyalta utána! Persze elfogyott néhány sör is, és egészen reggel 3-ig tartott a beszélgetés, amikor is Cynthia elköszönt tőlünk, és hazament, mivel reggel 7-kor indult a vonata Delhibe, ahonnan éjjel után 10 perccel indul a gépe vissza Amerikába.

No comments: