Wednesday, July 30, 2008

Squash ütő keresés, pakolás II., vacsora Keigoval, party - 2008-07-29

Reggel 8-kor keltünk, mivel Stannek kellett mennie munkába, és megbeszéltük, hogy előtte együtt eszünk. Reggelire megettem még a tegnapi babot és zöldségeket, a rizs már elfogyott, majd elindultunk vissza Chandigarba. Egy busszal 45percet kell menni, majd a cég előtt ugrottunk ki a még mozgó buszból. Itt ha nő nem száll le vagy fel a buszra, akkor a busz nem áll meg, csak lelassít, eléggé vicces, ja és a busz ajtaja állandóan nyitva van, valamikor csüngnek ki belőle az emberek, ha nagyon nagy a forgalom.

Reggelizni a Sindy Sweetbe mentünk, ami egy percre van a cégtől, és nagyon finom süteményeket, és rágcsálnivalót lehet kapni. Ettünk, és közben elbeszélgettük az időt, úgyhogy a 10órás kezdés helyett 11-re ment be a céghez.

Én elmentem több sportboltba is ezután, hogy körülnézzek Squash ütő terén, amit szeretnék venni. Még régebben amikor csekkoltam, akkor majdnem féláron voltak a drága félprofi-profi ütők mint otthon. Sikerült is kinéznem egyet, valószínű holnap meg is veszem. Még mielőtt hazamentem volna megittam néhány gyümölcs shaket, meg fagyiztam a kedvenc helyeimen.

Délután persze megint pakolás, már majdnem befejeztem, és lemértem, még csak 18 kiló. De sajna még egy kis része nincsen benne. Remélem azért nem lesz több mint 20, és nem kell postáznom semmit se.

Stan előbb eljött a munkából, 5-kor fél 7 helyett, és elmentünk egyet sqashozni, majd egy órán keresztül játszottunk, mindenhol folyt rólunk a víz. Utána frissítőnek gyümölcslevet ittunk az úton visszafele, majd egy jó hideg zuhannyal hűsítettük magunkat.

Este Keigoval, a Japán sráccal ketten elmentünk vacsorázni egy nagyon jó étterembe, ahol megettem szerintem utolsó Indiai Sizzlerem. A Sizzler egy tálalási módja az ételnek, amikor egy forró fém tálban(fa talppal) hozzák ki az ételt, és amikor ráöntik a szószt, akkor úgy gőzölög, hogy nem is lehet átlátni rajta. A sizzle azt jelenti, hogy sistereg, magyarán a hangról nevezték el. Közben nagyon jót beszélgettünk a terveinkről, Japánról és Magyarországról. Ő 10 nap múlva indul útjára, és 5 hónapon keresztül fog utazni, és október-november körül Magyarországra jönne, úgyhogy remélem újra látjuk majd egymást. Ő egy nagyon rendes srác, tiszta japán. Egy kicsit hogy is mondjam, visszahúzódó, viszont ha nevet, akkor azt teljes bedobással teszi. Csak olyan mint a Japán tanárom volt, hihetetlen! Japán még mindig benne van a terveim között, legalább 3-4 hónapra, de majd eldől.

A házban már elindult a party mikorra hazaértünk. A többi házból is átjöttek az emberek, úgyhogy megint telt ház van. Viszont ma már nem fogunk sokáig fent lenni szerintem, 1-2 körül lefekszünk aludni :).

No comments: